فروشگاه اکانت بازی های آنلاین

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

خرید اکانت کلش ؛ فروش اکانت کلش آف کلنز ؛ خرید اکانت کلش رویال ؛ فروش اکانت کلش رویال ؛ خرید و فروش اکانت براول استارز ؛ خرید و فروش اکانت پابجی موبایل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نوین کلش
5:19
سه شنبه 21 دی 1400

فروشگاه اکانت بازی های آنلاین

بازی های آنلاین متعددی برای گوشی های موبایل اندرویدی و ios وجود دارد . غول بازی های انلاین و پرطرفدارترین این بازی ها به ترتیب نام میبریم :

1. کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز یکی از بازی های پرطرفدار در سطح کشور و جهان میباشد . این بازی به قدری محبوب است که اکانت های آن در سطوح مختلف در کل جهان خرید و فروش میشوند.

خرید کلش و فروش کلش در کشور ما نیز در سایت های معتبری نظیر نوین کلش صورت میپذیرد.

این بازی تا سطح نامحدودی وجود دارد و اکنون بالاترین سطح و لول این بازی بین 270 تا 300 میباشد . آخرین مرحله و تاون هال این بازی تاون هال 14 میباشد .

با رسیدن به تاون 14 و مکس کردن تمام ابزارهای دفاعی نظیر دیوارها ، و نیروهای حمله  و قهرمان ها میتوانید اکانت خود را به قیمت میلیونی به فروش برسانید . البته لازم است بدانید برای رسیدن به این سطح نیاز به 3 سال بازی مداوم کلش آف کلنز میباشد . تاون هال های دیگر بالاتر از تاون هال 9 نیز در سایت معتبر کلش خرید و فروش میشوند .

2. کلش رویال

کلش رویال از بازی های پرطرفدار انلاین گوشی های موبایل میباشد که همانند کلش آف کلنز از محصولات کمپانی سوپرسل میباشد .

ارزش و قیمت اکانت کلش رویال نیز به سطح کارت ها و سطح پادشاه و سایر موارد این بازی بستگی دارد . جهت خرید و فروش اکانت کلش رویال نیز میتوانید از وبسایت نوین کلش با ادرس novinclash.ir استفاده کنید .

کانال تلگرام نوین کلش با آیدی novinclash@ قابل دسترسی است و با پیوستن به کانال تلگرام کلش آف کلنز میتوانید اکانت های مختلف کلش اف کلنز و کلش رویال را خرید و فروش کنید .حهت خرید اکانت کلش رویال میتوانید هم در کانال و هم درسایت دسته بندی مخصوص رویال را انتخاب کنید و از بین هزاران اکانت ، اکانت مورد نظرتون رو انتخاب کرده و خریداری کنید . همچنین برای فروش کلش رویال نیز میتوانید با مراجعه به وب سایت یا مراجعه به آیدی پشتیبانی تلگرام نوین کلش فرم مربوط به ثبت آگهی کلش رویال را پرکنید و اکانت شما در سایت نوین کلش ، کانال تلگرام نوین کلش و پیج اینستاگرام کلش منتشر شود و در سریعترین زمان ممکن به فروش برسانید.

 

فروشگاه اکانت بازی های آنلاین

 

 

این مطلب ادامه دارد ...!

 

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 12
موضوعات مرتبط: کلش آف کلنز , کلش رویال , ,
بازدید : 12

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود